Känns Plånboken Lite Lättare?

Ja, ni undrar kanske vad vi har haft för oss de senaste dagarna.
Vi har ju nämligen varit lediga, så i måndags åkte vi in till Oxford och kan ni gissa vad vi gjorde?!?!?!
SHOPPADE såklart;)

Vi började turen på Westgate, där primark ligger.
För er som inte vet det så är primark som ett jättestort HM med superdunderrea!
Jag köpte lixom en skorta för ca 30 kr.
Sen köpte jag såklart andra grejer också, och har ni tur så tillhör ni någon av de som kommer få julklappar från England.
Sen fortsatte vi till Debenhams och nåt annat köpcentrum som jag inte kommer ihåg va ddet hette.
Vi åt äkta Engelsk Fish'n chips också!






Såna här gubbar finns lite överallt på hus och staket.

Ännu en rolig skylt. Kommer kunna göra ett helt collage av såna när vi åker härifrån!

Det var måndagen i korthet. Igår städade vi, tvättade, bytte lakan etc.
Sen åkte vi till Oxford igen, fast den här gången skulle vi inte shoppa, utan gå på bio.
Och ni kommer inte att tro mig, men de finns KARAMELLKUNGEN här!!!
Det är sant!
Iof är det pissdyrt och det finns inte så många sorter, men iaf!
Karamellkungen i England lixom!
Jag vet inte om det bara är jag som är lite dum, men jag har alltid trott att dte var ett svenskt företag.
Har jag fel?

Det är inte konstigt att minst varannan person man ser här är typisk britt, blekfet med dålig klädstil, när det här är den minsta popcorn och läsk man kan få (och nej, klädstilen hade egenltigen inget med detta att göra).
Vi såg Grown Ups, riktigt rolig faktiskt så tummen upp för den!


Puss.

Kommentarer
Postat av: mall <3

OFTA KARAMELLKUNGEN FANNS! :O England ska inte ha lösviktsgodis....så är det ju bara ;)

Och du, sno med en såndär skylt till högdalen vettja! ;D

2010-09-01 @ 17:10:35
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0