MAYDAY MAYDAY!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MAN DOWN!
Jag blev stucken av en geting!!!!!!!
Min största fobi i det här livet borde ni veta vid det här laget, är GETINGAR!!!!!!!!!!1
Och nu har jag blivit stucken av en! X'(

Jag vet inte hur det gick till, men jag satt och strök handen på baksidan av låret, och helt plötsligt sitter jag med en död geting i handen och ett bultande lår!

Mamma kom och rädda mig från de engelska mördaretingarna!!!!!

Kommentarer
Postat av: mall <3

näe :(:(:( stackare <3

2010-09-01 @ 21:22:11
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: Mamma

Stackars dig! :-( Men tur att du inte blev stucken i munnen/ansiktet/halsen iaf!

Och vad är det för ställe du har hamnat på?! Jättespindlar och mördargetingar - my God! Men nån hjälp verkar du ju inte behöva - du tycks ju greja dom ju själv! ;-)

2010-09-02 @ 09:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0