Ooooh I Need A Drama Boy


Hahahhaha för en god natts sömn!

Igår frågade de vilket stjärntecken jag var, och jag hann inte tänka efter innan jag sa "I'm a virgin'.
Alltså: jag är jungfrun.
De skrattade lite åt mig.
Så jag fick kolla google translate.
Jag är en virgo, vet jag nu.

När de fick reda på att jag hade pojkvän frågade de lite på skoj "What color is he?", och jag svarade att han var typ som jag.
Sen såg de den här bilden från halloween på facebook.

"Oh so you do like black guys!"

Haha.
Har varit en jättebra dag idag! mycket att göra i köket, roliga samtalsämnen, och lunchen var helt underbar!
Det enda dåliga är att den GIGANTISKA spindeln som har suttit i taket inne på toaletten är borta!
Så den är någonstans i vårt rum!

Men sen är det bästa att nu är vi lediga i två dagar för första gången sen förra tisdagen!

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0