Stunder Av Lycka

Idag ska vi åka till Oxford och shoppa!
Gud va jag har längtat till det!
Izabelles mamma med respektive landade igår i London, så imorgon, när Izabelle fyller år ska vi träffa dem och gå och äta på en av Jamie Olivers resturanger som ligger i Oxford.
Jag har nog aldrig sett fram emot att träffa någon annans mamma så mycket som jag gör nu!
Jag menar, att träffa någon som pratar flytande svenska är inte något som händer varje dag här, så det är inte så konstigt att jag ser fram emot en hel middag, med fyra personer som pratar svenska!
Sen ser jag dessutom väldigt mycket fram emot att få äta på Jamie Olivers resturan, eftersom han är en väldigt känd kock. Inte min absoluta favorit kanske, men ändå duktig.

Åååh, nu känns livet lekande lätt och roligt!

Ha en kanondag nu gott folk, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0