Supertips!

Det bästa vi har lärt oss här hittills är att man kan göra äggröra i mikorn!
Superbra!
Går inte att bränna, blir mindre disk och går supersnabbt!
Ett supertips alltså!
För er som har t.ex gas-spisar och gjutjärnspannor som det bränner jättelätt i ;)

Dessutom så packar de som sitter i kassorna i mataffärer påsarna åt än.
Haha, första gången blev jag jätteförvånad.
Nu skulle jag nästan kunna vänja mig vid det.

Idag är det bröllopsmässa.
Så det ska göras massor med canapèer och grejer.
Det borde bli ganska kul.
Jag och Izabelle jobbar samma pass för första gången sen vi kom hit.
Tummen upp för det!

Jag köpte cosmo när vi var och handlade imorse, och man fick med en bok.
"What the hell is he thinking?!"
Blir nog kul läsning.


Klart slut legotut.

Kommentarer
Postat av: mall <3

haha sicket supertips! ;)

Ja de e najs när folk packar ens påsar :D Men typ lite läskigt ändå tycker ja x) eller?

2010-09-05 @ 17:50:45
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0