The Crossfire Of Heaven And Hell

Den har jag varit i.
Den är jag i.
Hela den här resan har jag varit där.
Jag ville inte åka, samtidigt som jag inte ville missa chansen.
Nu, med bara nio dagar kvar här, längtar jag hem mer än någonsin, men samtidigt vill jag inte åka tillbaka till vardagen.
Till skolan, till alla problem, till alla dyra saker.
Men jag vill hem till skolan, jag vill hem till mina vänner som har problem som jag kanske med lite tur kan lösa, jag vill hem till de svenska affärerna, tunnelbanan, ja allt.
Jag slits mellan helvetet och himlen i vad jag än gör.

Men det finns ju inga tvivel om att jag vill hem fortare än blixten.
Jag trodde aldrig att jag skulle sakna det här stället, men det kommer jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0