Upplevelse-Listan

Nu har vi varit här i snart två veckor, och jag har hunnit med en hel del!
  • Blivit stucken av en geting
  • Shoppat på Primark
  • Hunnit tröttna på hotellfrukost
  • Skurit upp halva knogen på vänster tumme
  • Bränt mig två gånger
  • Trott att jag startat brandlarmet
  • Satt eld på en äggkartong
  • Blivit av med min Engelska pub-oskuld
  • Åkt taxi
  • Gått på bio
  • Smakat engelsk senap (INTE ATT REKOMMENDERA!)
Ja, det är det jag kan komma på just nu.
Jag slutade för en stund sen, så nu har jag ett par timmar att fördriva innan Izabelle slutar.
Det verkar vara nån festival-liknande grej på andra sidan floden, så ska väl se om jag hittar dit.

Det var ett bra pass jag hade idag.
Både min och Izabelles favorit jobbade så jag pratade en hel del med honom och jag fick göra en massa saker idag, inte bara stå och kolla på.
(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0