Så Kom Hösten Till England

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are


Åååh finns det nån sötare låt eller?
LOVE IT!

http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk


Okej, livet som 18 är inte så speciellt hittills, men det flyter på.
Jobbet går bra, jag får mer och mer beröm, och mer och mer ansvar.
Jag ska ju t.ex. sköta hela resturangen själv mellan 8 och 1 på söndag.
Lite småpirrigt sådär, men det löser sig.

Och jajuste, behöver jag säga att jag längtar hem?
JAG LÄNGTAR HEM!
Så det bara skriker om det.

Men det är bara 15 dagar kvar.
Bara och bara, men det är mindre än vad det var igår.

Men jag kan säga att jag blev inte glad när jag kikade in på kontot.

Och en lite roligare sak är att jag har hittat mitt nya nöje här!
Jag vet inte om det är nåt i luften eller så, men fan va kul det känns när man skakar på huvudet!
Jag vet att jag låter både knasig och korkad (eller som jag och Malin sa när vi var mindre: knorkad), men det känns jättekul!


Åååh här har vi ett gött ställe som iaf min rygg saknar.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall <3

hahahahhahaha <33333 awwwwww ja längtar hem dig :(

Men kul att du hittat en hobby som du ehm gillar.... ;)

2010-09-24 @ 14:27:49
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0