Jag Trodde Jag Dött Och Hamnat I Himlen!

Det kanske skulle sitta fint en en liten update om vår dag i London.
Here it comes.

Kl 8 ringde klockan, kl 9 tog vi ut pengar, kl 10 var vi i oxford och 10 över 10 satt vi på bussen påväg till London.

Vi började dagen på Madame Tussaudes.



















Madame Tussaude herself.

Ja det var det första besöket beskrivet i bilder.
Helt fabulous var det!
Ååååh tänk er att se massa kändisar i vax!
Jag tror jag blev lite kär.
Men bara nästan.
Dyrt var det dock, men värt det!

Sen gick vi och åt lite lunch på andra sidan gatan innan vi gav oss på London Underground!


Läskig tunnelbana!

Meningen var att vi skulle ta oss till London Eye, men vi hamnade vid Big Ben istället.



Men på andra sidan Westminster bron låg det. The Famous London Eye!



När vi hämtade ut våra (dyra) biljetter så fick vi även se en liten 4D film. AAAASSCOOOOLT!!!!
Det var verkligen superballt!
Åh, om ni nån gång har chansen att se en sån, så gör det!
Vilken känsla, vilken inlevelse, vilken upplevelse!







View from above.

Hur stor är chansen att vi ska träffa några från Sverige i London?
Typ en på miljonen.
Vi träffadew tre killar i vår ålder.
Från Norrköping.
De pratade roligt och hade massor med fördomar om oss från Stockholm.
De hängde med oss när vi shoppade.
Galna måste de ha varit.
Hänga med två tjejer och shoppa i London?
My god! Inte ens jag skulle frivilligt göra det!
hur som helst.
Vi åkte till White City och det är det största och mest fancy shoppingcentrum jag någonsin har varit i!
Gucci, Prada, Louis Vuitton, Karen Millen, listan kan bli hur lång som helst.
Jag trodde jag hade dött och hamnat i himlen.
Så fantastiskt var det!
Många kronor fattigare säger vi hejdå till våra svenskar och försöker hitta till bussen.
Vi kommer tillbaka till Abingdon strax före midnatt.

Åååååh vilken helt underbart fantastisk dag det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0