Vilka Minnen!

Hahahha åh vad jag skrattade när jag såg de här bilderna!

Från vår djur-varitè i sexårs. Malin är kaninen längst fram och jag katten (fast jag ser ut lite som ett får) bakom henne. Det var även här min sångkarriär drog igång på riktigt. Jag fick sjunga lille katt solo!


Här är ett av Malins födelsedagskalas. Hon är den lilla knubbsälen i hörnet, och jag är den lilla brunetten med extremt dålig klädsmak som sitter bredvid hennes farmor.

Vilka tider! Då var livet lekande lätt och de enda problem man hade var ifall barbien skulle ha på sig den rosa klänningen eller den röda.
Den dålig kvalitèten beror på att det är kort på kort tagna med Malins gaaaamla mobil.
Det är förresten henne jag har snott bilderna av.
http://spralls.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0