What Happens In Abingdon...

Vi kan köra en liten update om de senaste två dagarna då vi har varit lediga!
I torsdags åkte vi in till Oxford och shoppade loss.
Många pund blev spenderade.
Sen mötte vi Izabelles mamma + pojkvän och åt lunch med dem, innan vi åkte till Abingdon och visade dem vad det fanns att se (dvs ingenting).
I fredags började vi dagen med en flaska champagne och sen åkte vi till Oxford igen och gick på en guidad tur.
Massor med information och väldigt intressant, men jag kommer inte ihåg nånting ändå.

Det här trädet har iaf varit med i jag tror det var fjärde Harry Potterfilmen.

Sen åt vi, allesammans, på Jamies Italian.

Fördrinkar. Bellinis och Rossinis.





Födelsedagsbarnet fick ett ljus i sin brownie.

Sen åkte vi tillbaka till Abingdon, och Izabelle fick utnyttja sitt leg för första gången när hon köpte lite förkröks material i affären.
Lite förande på rummet och sen begav vi oss till The Stock.
Medans Izabelle beställde drinkar blev jag uppdragen på scenen av sångaren i livebandet (som inte var sådär överdrivet fantastiska). Jag skämmdes som en hund.
Och sen blev jag tackad av honom och alla glodde på mig och skrattade lite.
Som tur var kom Izabelle då, så vi gick ut.
I'm famous!

Vi träffade förra veckans sällskap och pratade med dem.

Barneykopian och nån kille som tydligen har en väldigt fancy bil.


Det här var de två ändå bilderna osm jag lyckades ta igår, och det är kass kvalitet, men det är ni väl vana vid, vid det här laget.

När vi vankade imorse så rummet ut som om en bomb hade exploderat i det.
Kläder överallt, smink inkletat i mattan, pizza i sängen m.m.
Jag tror vi kan säga att det var en lyckad kväll.

Idag har varit en mindre kul dag.
Men det var bara att pallra sig upp ur sängen och iväg till jobbet när klockan ringde.

Imorgon börjar jag 7.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0