FRUKTANSVÄRT!

Jag har nyss upplevt en fruktansvärd upplevelse!
Vi skulle åka och fixa min mobil, så att den fungerar because I miss it!
Vi åkte till Net on net först, och där konstaterade dem bara att det var den typen av sim-kort jag har som inte fungerar med Xperia mobilerna, vilket vi själva konstaterade redan i torsdags.
Så då åkte vi vidare till the phonehouse för att förhoppningsvis få ett nytt sim-kort.
Allt är frid och fröjd, jag får ett nytt kort och ska fylla i lite grejer och sen är allt klart.
Men nej, för jag har ju inte abonnemang, och för att få ett nytt kort med kontantkort måste man ringa kundservice så de kan skicka ett.
Så han plockar helt enkelt ut det nya simkortet.
Efter att ha sett min lillan död i flera dagar och sen vakna upp i några minuter för att sen dö igen är inte roligt :(
Min baby är död, och kommer förbli det tills kundtjänst skickar ett nytt kort till mig.
Bäst för dem att det kommer innan fredag så jag kan använda min mobil till att ta lagom suddiga bilder med på Kalles födelsedag!

Och där med basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0