Kroniskt Sjuk!?!?!?!!?

Nu har jag kollat upp lite om den här blåsan jag har i munnen.
Lika hemsk som förut är den fortfarande, och ändå kör jag på huskuren att badda insidan av munnen med vodka.
Verkar inte göra det värre iaf, även om det inte blir mycket bättre...
Hur som helst, när jag satt och läste på internet så börjar mina symptom stämma allt mer överrens med symptomen för herpes, och jag känner hur paniken börjar lagras upp och straxt rinner över.
Men så hittar jag ett stycke alleled under om något som heter afte, förkylningsblåsor.
Det stämmer exakt in på det jag har, och ser precis ut som på bilden på hemsidan, så herpes är uteslutet.
Och vart fan skulle jag ha fått herpes ifrån????
Hur som helst, det går inte att behandla detta utan man får vänta ut det, men det finns mediciner som kan påskynda läkningen och dämpa smärtan.
I vanliga fall ska det ta 10-14 dagar för det att läka, i värsta fall kan det ta flera månader.
Själv hoppas jag på 10 dagar.
Hoppas hoppas hoppas!
Ingen tur verkar jag ha nu för tiden.
Mobilen trasig, dissad av Kalle, utslängd ur mitt rum, ensambarn nuförtiden + att jag har en jäkla infektion i munnen.
Nej, vecka 16 är ingen bra vecka, och inte början på vecka 17 heller uppenbarligen.


Nej, nu ska jag sova, ni vet, det är ju skola imorgon.

PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0