Lång Skollista

Jag har skrivit färdigt arbetet om Nederländerna, nu ska det bara sättas ihop med resterande medlemmar i gruppen.
Tänkte att jag ska skriva en lista här på vilka arbeten som måste göras på påsklovet så jar har det lite klart för mig.
Usch, jag vill inte ens tänka på dem,men de måste ju göras någon gång....

  • Miljöarbete till Janne
  • Grupparbete till Bengan
  • Individuellt arbete till Bengan
  • Läsa novell och svara på frågor
  • Essä om naturalismen och realismen
  • Projektarbete individuella delen
  • plugga till religionsprov

Just nu kommer jag inte på något mer, men det där räcker tamigfan så det blir över gott och väl.
Och allt detta ska göras på mitt sista påsklov.
Deprimerande.
Kanske bäst att sätta igång på en gång, så jag kan pricka av något iaf.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0