Living In Boxes

Håller på att packa ihop mitt rum nu.
Och trots att det står saker precis överallt känns det konstigt tomt och opersonligt.
Vart är det jag brukade kalla mitt?
Vart är mitt rum?
Min trygghet?
Min fristad?
Nerpackad i lådor.
Nej förresten.
Mycket av det ligger i soptunnan också.
Har äntligen samlat tillräckligt med mod för att våga sortera bort och slänga massa grejer.
Det är nog därför det känns så tomt.
Mina värdelösa saker finns inte kvar längre.
Den där utfyllnaden som gjorde att det såg ut som ett riktigt hem, ja den ligger i soptunnan.
Fast likabra är väl det.
Då slipper jag sortera bort allt det när dagen då jag flyttar kommer.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0