Vädret Gör Så Det Kliar I Hela Kroppen!

Nu har Niklas åkt.
Och jag har suttit nere hos mamma och beklagat mig över hur komplicerat mitt liv är.
Haha.
Igår grillade vi hos Kalle, smaskens!
Kan inte påstå att det är särskilt speciellt för mig, eftersom vi grillar året runt hemma hos mig, men det var mysigt och gott ändå.
På kvällen åkte jag, mamma, pappa och Niklas till Stocksund, för en av mina kusiner har fyllt 20.
Väldigt rolig kväll, men äggknäckartävling (finalen stod mellan Niklas och pappa, battle of the generations), påskäggsskattjakt och roterande bordsplacering.
Mycket bra kväll i mina ögon.
Och champagnen var faktiskt god, jag som inte tycker speciellt mycket om äkta champagne!
Igår var en bra dag, om vi bortser från det faktum at jag blev hemlös!

Trots att jag har varit ute i princip dygnet runt, känns det som, har jag inte fått en gnutta färg, men det kliar sådär härligt i huden som det alltid gör innan den lilla färg jag faktiskt får dyker upp.
Så det är på gång!
Dessutom har jag bestämt vilken klänning jag ska ha på balen.
Den klänning jag köpte till Niklas student 2009.
Sitter som en smäck och passar ypperligt bra till tillfället!
Nu är det bara studentklänningen som fattas.
Sen är jag ready to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0