Bara För Att Ni Inte Ska Gråta

Hmm nu är det ett tag sen jag skrev nåt här, ja, jag har väl tröttnat lite på att blogga. I alla fall för tillfället.
I norrland har jag spenderat de två senaste veckorna. Jättekul att träffa all släkt som man nästan aldrig ser och så, men två veckor är lång tid att vara i norrland med mest mygg och träd som sällskap.
I fredags kom jag hem och blev strax ivägkörd ut i skogen igen. Till Kalle den här gången. Och där stannade jag tills igår eftermiddag.
Ja, imorgon ska jag träffa folk från skolan, på torsdag ska jag väl antagligen tillbaka till Kalle, på lördag ska Emma firas och sen nästa helg åker jag, Kalle, Emil och Carro till Gotland!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0