Det Regnar Här I Stockholm Idag

Första regnet på veckor!
Och det har inte slutat än. Hela dagen har det regnat, men det har varit ganska skönt ändå, känns som att det behövs.
Det säger däremot inte att jag vill att det skaa fortsätta, jag vill ju ha tillbaka solen och värmen!
I fredags tog jag mod till mig och tog fram min cykel.
Eftersom det skulle vara fest på kvällen och jag var den som hade handlat allt så vart den såklart helt fullpackad.
Så där ska jag cykla på en fullpackad cykel hem till Kalle (eller ja, till älvsjö och sen från ösmo hem till Kalle) när jag knappt har suttit på en sen jag var på Gotland sist. Och när kan det ha varit? 2008?
Jaja, det var pissläskigt att cykla mitt i rusningstrafiken på en jättestor väg, men jag kom fram!
Jag har också kommit fram till att jag måste köpa en ny sadel, för fy fasen vad ont jag hade sen!
Men festen på kvällen vart super!
Ni som inte var där: ni missade något!
Sucks for you.
I går gjorde vi mest ingenting tills det var dags för mig att sätta mig på cykeln hem igen.
Jo, vi åt lite chokladdoppade jordgubbar, jag och Kalleballe.
Men hem kom jag också, även om det tog lite längre tid eftersom fredagens smärtor inte direkt hade släppt på en ynka liten natt.
Efter middagen satte jag mig på bussen den här gången, och åkte hem till Emma för att fira att hon fyller 20 idag. Ja, och Manda fyller också år idag, 19, fast hon är i norrland så henne får vi fira när hon kommer hem.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, är ju som sagt inte riktigt på blogghumör nu för tiden, så det här får väl duga.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0