Ingen Belastning!

Igårkväll fick jag reda på att min farmor och farfar (som är över 80 båda två) ramlade i rulltrappan FÖR FYRA DAGAR SEDAN!
Men de ville inte besvära oss och vara till någon belastning, så de sa inget.
Herregud de kunde ju ha dött!
Farfar ser ut som om en isbjörn har tuggat på honom och farmor är helt svart överallt på kroppen.
Och de åkte inte ens till sjukhuset!
Det värsta är att jag pratade med farfar i måndags och han sa ingenting om det.
Belastning?
De är ingen belastning, vi är ju bara tacksamma att vi har kvar dem, och vi vill gärna veta vad som händer i deras liv, varesig det gäller att biljetterna till Estland är bokade eller att de har ramlat och halvt slagit ihjäl sig!

Btw så köpte jag en jättefin skjorta idag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0