Kalender View

Glöm inte att köpta SLkort imorgon innan de höjer priserna. Som att det inte är dyrt nog redan.
Sitter och blädrar igenom min kalender, som ftrots att jag inte har en massa skolgrejer längre på något sett verkar proppfull. Jag har inte tid att träffa någon samtidigt som jag inte träffar någon. Make sence?
Nej, sånt får man hålla till helgerna. men det går inte nu heller eftersom det kommer massa födelsedagar såhär på hösten, så ni får helt enkelt vänta till november om ni vill träffa mig.
Deal?
Nejdå, sålänge det inte är jag som måste slita och släpa med att åka så långt varje gång så klämmer jag mer än gärna in er någon dag.
Haha.
Jag orkar inte mer.
Sov ingenting inatt för regnet gjorde så jag låg och var kissnödig hela natten. Har varit på möte hela dagen dessutom. Beställt hem ett helt kök. Iaf i utrustningsväg. Och kläder. På fredag ska vi åka och se och min nya arbetsplats är färdigbygd. Då ska jag dessutom ha råd att klämma in en avskedskväll för Emma. På lördag är det kräftskiva + att jag ska jobba på ett bröllop, så där är jag dubbelbokad. På söndag ska jag fanimig ta det lugnt. På måndag har jag bokat ett möte med en annan kock så jag lär mig beställningssystem osv. Sen kommer jag inte ihåg vad som händer resten av veckan. Konstigt eftersom min kalender ligger precis framför mig...
Veckan efter det fyller Niklas år, Jag ska "övningsjobba" och vara med en dag på ytterligare ett anant ställ (och börjar halv 8!) och sen har jag ett möte dagen därpå halv 9. på lördagen kommer släkten. På min födelsedag börjar jag jobba och sen är jag liksom full.

Intressant för er att få en inblick i min kalender.
Ha.
Hm.
Funderar på att klippa av mitt långa hår, som jag har sparat i tre år.
Känns det värt det?
Jag avskyr det ju just nu, men jag kommer vilja ha tillbaka det en vecka efter att jag klippt av det.
Jag ska fan snagga mig så blir livet lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0