Klichèparen

Sitter här och kollar upp lite roliga sevärdheter på Gotland. Jag, Kalle, Emil och Carro ska ju ååka dit nästa helg.
Jag kom att tänka på något som Kalle sa förra veckan.
Vi är de absolut perfekta klichèparen, Emil och Carro och Jag och Kalle.
Vi har spontana middagar bara vi fyra, killarna sitter vid grillen och dricker öl, medans vi tjerer sitter i köket och snackar i väntan på att potatisen ska bli klar.
Vi ska åka på semester tillsammans, vi blev tillsammans ungefär samtidigt och ja, allt detta som känns så klichèigt känns ju helt naturligt för oss.
Att det sen är uppdelat väldigt mycket i manligt och kvinnligt, tjejerna i köket och killarna vid grillen, har mest att göra med att jag inte kan grilla så då gör jag resten så får Karl banan grilla åt mig.
Det känns så naturligt.
Haha vi är nog lite lillgamla på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0