Rubriksbrist?

Ja hörni, nu är kontraktet påskrivet och jag har officiellt ett eget kök + en egen toalett. Vilken lyx! Och jag börjar inte förrän 20 september, vilket ju också är min födelsedag. Jag tycker det är en ganska bra fördelsedagspresent.
Faktiskt.
Hur som helst.
I fredags var jag, Simon, Harald och Kalle i Nynäs i ösregnet och bowlade och gick sedan till Freja. Kan ju meddela att jag vamm 2 av 4 serier, vilket nog tog ganska hårt på killarnas självkänsla eftersom jag är kass på att bowla!
Men roligt hade vi!
I lördags åkte jag och Carro på 50-talsfest mitt ute i skogen, medans resten av alla vi känner var i nynäs och såg på Kapten Röd. Emil kom och hämtade oss vid halv två, två nånting och sen åkte vi på efterfest i Vika. Och tror ni inte Kalleballe är där då också!
Jag som inte trodde jag skulle träffa honom förräns nästa helg!
Söndagen gick åt till att beställa hem pizza och titta på Desperate housewives.
Ganska mysig dag även fast vi inte gjorde nåt annat än att ligga i sängen.
Igår åkte jag hem och bärjade sätta ihop en pärm med recept som jag ska ha när jag börjar jobba. Ganska roligt att börja tänka ut vad för slags mat jag vill laga.
Btw, så tror jag att jag har hittat min första allergi: kantareller.
Fyfasen va dålgit jag har mått sen jag åt det i söndags kväll!
Blir till att undvika de små svamparna nu. Inte mig emot, jag tycker ju inte särskilt mycket om svamp överhuvud taget, men jag som alltid har varit så stolt över att inte vara allergisk mot någting har nu gått och blivit det.
Hmmm


Jajuste! Regnet som aldrig tycktes ta slut i fredags lyckades ta sig igenom vårt tak, igenom all isolering, igenom allt skit på vinden genom innertaket och rakt ner i mammas och pappas säng.
Hmmmm på den också.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0