Fem Dagar Kvar Till Semester!

Jag tänkte skriva "jag ser det snöar" som rubrik eftersom det har snöat hela förmiddagen, men för att vara på den säkra sidan så vände jag mig om, och såg att det såklart hade slutat snöa, så den rubriken åkte bort direkt!

fredags var jag ute på julklappsuppdrag och sen träffade jag Manda och Jonathan. Vi tog ett glas vin på konserthuset innan det var dags för Sherlock Holmes premiären.
Se den!
Jag satt helt fängslad hela filmen igenom, det är så många olika genrer blandade så det är svårt att bli uttråkad när man ser den.
Sen mötte jag upp Malin, Daniel, Tommy och Markus och vi åkte till O'learys och fortsatte sedan kvällen till 360.
Jag ska säga så här att jag har inte bbara ett stammis cafè - kungstornet, utan jag har också en stammisklubb!
Många timmar senare kom jag hem med grymt trötta fötter.
Lördagen gick åt till jul. Jul, jul, jul.
Började dagen med att slå in alla hittills inköpta julklappar och sen var det dags att klä granen och ställa ut allt julpynt. Så nu är det julkänsla i hela huset!
Dessutom snöade det till och från hela dagen så det förstärkte ju bara julkänslorna.
Vid fyra var det dags att ge sig ut i slaskstormen till kyrkan för d¨var det julkonsert med Malins kör.
En helt magisk show hade de satt ihop, men jag måste säga att jag gillade nog disneymedleyt bäst ändå. Som en snabbspolning av Kalle anka på julafton!
Superfint var det i alla fall.
Hem och käka middag och sen iväg in till stan för att träffa gamla klasskompisar.
Hellströms och after blev det. Vi träffade dessutom Robinson-Robba, men det var ingen av oss som fattaade det förrän de vid bordet bredvid sa det efter att han gått. Och helt ärligt: hur fan sak man veta vem Robinson-Robban är?
Vi lyckades skramla ihop några kronor att köpa korv för innan det var dags att åka hem.
Idag ska jag och pappa åka och köpa hemlisar, och sen kommer min farboror med familj hit och ska äta middag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0