Goodmorning Sunshine!

Ja, den här veckan har gått superlångsamt. Känns som om det var flera år sen det var helg sist!
Men vad gör väl det, helgen kom ju nu till sist i alla fall!
Pepparkaksbak är det som har stått på listan hela veckan, både på jobbet och privat.
Jag och Malin var på ungdomsgruppen för första gången sen typ februari?
Och det fick mig faktiskt att bli lite sugen på att plocka upp något av alla mina små extrajobb jag har haft där.
Det är så mysigt att vara i kyrkan, tillsammans med en massa andra ungdomar.
Man pratar inte riktigt om exakt samma saker som man gör utanför kyrkan. Då menar jag inte att man sitter och pratar om gud och Jesus hela tiden, för så är det verkligen inte, men det blir en helt annan mentalitet när man är där, och den mentaliteten tycker jag om.
Så jag funderar på att börja jobba lite extra med något där efetr nyår.

Julbord var det ju i lördags också, och det gick kanoners!
Sjukt mycket mat, sjukt mycket folk i vårt lilla kök och sjukt mycket regn.
Det bara vräkte ner!
Tur att vi var hemma så man slapp gå ut i det när man skulle hem sen!
Det var en toppenkväll!

Julklappshandel har också varit en stor punkt på den här veckans dagordning.
Och jag är faktiskt nästan klar nu.
Fattas bara lite smågrejer som förhoppningsvis kommer införskaffas idag då jag ska åka till Liljeholmen men Malin. Så det känns bra att det snart är klart.

Ikväll ska vi på middag hos goda vänner och jag tvivlar på att det blir en tidig kväll.
Igår mötte jag upp Manda inne i stan och så gick vi till Vapiano och käkade middag och drack goda och mindre goda drinkar. Supertrevligt hade vi och nu har vi äntligen bokat in att vi ska se Sherlock Holmes nästa fredag!

Imorgon ska jag och Daniel ha ett affärsmöte, för det smids ju planer för ett företag här, så det ska bli spännande att se vad vi kommer fram till!

Men nu är det dags att käka, klä på sig och röra sig mot bussen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0