Haunted House

Det spökar på jobbet!
Nu har vi alla kommit fram till det, för det häånder så mycket skumma och oförklarliga grejer där.
Härligt när man ska dit svintidigt och öppna och är helt ensam och utelämnad med spökena.
Dessutom har vinterkräken kommit till jobbet. Lagom före jul.
Så nu, mer än någonsin, är handspriten min bästa vän!
Jobbade 15timmarsskift igår, och sov sjukt dåligt inatt, så när jag kom hem vid tre så la jag mig i sängen och kollade på paradise hotell och sov lite växlande. Och det har jag gjort tills nu. Tror nog jag kommer sova som en stock inatt i alla fall.
Imorgon är det julbord på jobbet, så de senaste dagarna har jag haft fullt upp med att koka skinka och griljera den, baka vörtbröd, grava lax, göra jansson, rödbetssallad, rödkålssallad, julskagen m.m.
Jäklar vad di små barnen ska käka imorgon!

Sen blir det städastädastäda och ungarna får käka rester och sen är jag äntligen lite ledig!
Och som jag ser fram emot det!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0