Jul Jul Jul, Om Fyra Dagar?

Idag var det julbord på jobbet, och trots att halva styrkan var hemma med magsjuka gick maten åt rätt bra.
Härligt att tomten kom på besök också, men det bästa tyckte nog barnen var när vi klippte ner jättepepparkakorna med deras namn på så de fick dem som efterrätt!
När jag slutat köpte jag de allra sista julklapparna innan jag åkte hem och hoppade på löpbandet. Istället för att gå vidare in i duschen, osm det normala brukar vara efter att man tränat så har jag fastnat framför datorn med en massa töntiga låtar.
Sen när lyssnar jag på big brotherlåten, Mange bjuder, Hey där m.m.?
Nej, man ska aldrig söka på svensk musik på youtube, för med några snabba klick kommer man till just den här musiken...
Måste slita mig och hoppa in i duschen nu.

Imorgon blir det ficka medn Manda på stammisstället. Nu har vi i och för sig inte varit där på tre veckor, men vi ser oss nog som stammisar ändå.
Fredag kommer gå åt till att förbereda för julmiddagen eftersom jag har lagt till lite nya grejer på vår klassiska julmeny så känns det bäst för både mig och mamma och pappa om jag fixar det.

Dessutom har jag planerat vår nyårsmiddag klart nu. Men den får bara de invigda på facebook veta om än så länge!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0