Julafton

Idag är det julafton, en av de bästa dagarna på året.
Det finns inget som slår julk'nslan.
Ödmjukheten, barmhärtigheten, godheten och gemenskapen.
Julen för oss alla samman.
Den här julen har jag dessutom varit extra givmild då jag gett bort mycket till olika välgörenhetsorganisationer.
Så den som kommer och påstår att jag inte varot snäll har feeel!
Jag undrar vad jag får i julkklapp...eller om jag ens får några?
Jag brukar ju alltid svnansa runt granen lite och snoka bland paketen, men i år har jag inte haft tid, så jag har inte hunnit kolla läget där. Lika bra det kanske.
Nu är det julfrukost, och sen ska jag se om jag fått nåt litet paket i min julstrumpa. Därefter kommer farmor och farfar, julfika, kalle anka, julklappsutdelning och julmiddag.
Så ser dagens schema ut.
Än så länge.
En klassisk jul helt enkelt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0