Mä Mä Mä Mange Mä Mä Mä Mä

Juldagsfrukosten är nu avklarad, och inte fick jag någon mandel i gröten inte.
Sitter och planerar lite inför nyår, och veckan som komma skall.
Ingen lugn och ledig vecka inte, men superrolig!
Dessa tankar delar jag med senaste plågan som fastnat i mitt huvud - Mange bjuder.
Hur kan man låta bli att lyssna på den?
Totalt beroendeframkallande är vad den är.
Mange, mange, mange, mange, mange ger dig allt du vill ha, mä mä mä mange mä mä mä mä mä mä mä mange mä mä mä mä.

Har lyssnat på den säkert 20 gånger idag, och kan inte sluta trycka på restart.
Illa, illa.

Imorgon blir det mellandagsrea!!!!!
På tisdag blir det äntligen fika på stammisstället.
Onsdag planers en lilllördag in.
Torsdag ska det fixas så mycket som möjligt inför nyår.
Fredag tänkte jag kanske ha en liten "glöggkväll" eller dylikt för att värma upp inför lööööööördag!
Är supertaggad och har faktiskt varit det i flera veckor!
Kommer bli så jäkla awsome!
Men eftersom jag har taggat så länge så har jag skyhöga förväntningar, och jag hoppas att allihop i nfiras på bästa sätt!

Mä mä mä mange mä mä mä mä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0