Ord Kan Inte Beskriva!

Ja, som jag skrev i föregående inlägg så förväntade jag mig en oförglömlig kväll, och det är precis vad det blev!
Vi var nog runt i hela stan innan vi bestämde oss för att stanna på ett och samma ställe. Hellan, Ambassadeur, Ace, Entourage m.m. och till slut hamnade vi på Ego.
Över ett år sen jag var där sist!

Vilka ord ska vi använda för att beskriva den här kvällen då?
Kalvin Klein modell, supersöt kille i skitsnygg tröja, lättsam och enkel, okomplicerad och totalt kaos!

Eftersom det var onsdag gick ju inte tunnelbanan och taxi har jag skämt bort mig med för mycket de senaste månaderna så det blev nattbuss!
Intressant upplevelse, helt klart!

Efter två timmars sömn rycks man upp ur sängen med rödsprängda ögon för att säga hej då till mamma och pappa som tuffade iväg till norrland och mormor och morfar.
Sen har Niklas och jag tittat på Ronja Rövardotter, och nu ska jag ner och nöta lite på bandet.

Thats my life.
Kunde varit värre liksom.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0