Sista Lillan

Idag ska jag och Niklas äntligen få arslet ur vagnen och åka och fika tillsammans, och vem vet, jag kanske får en fådelsedagspresent också!
Och ikväll blir det årets sista lillan!
Sista onsdagen på året måste man ju ta vara på!
Än så länge vet jag bara att det är jag, Manda och Jonathan (och några av hans kompisar?) och då kan man ju bara undra hur det ska gå?!
Sist vi tre var ute tillsammans så...ja, ord kan inte beskriva den kvällen!
Turbulent, kaos, hysteriskt rolig, oväntad, ja, jag vet inte vilka ord jag ska använda.
Vi får väl se vilka ord som kan beskriva den här kvällen i efterhand då.

Imorgon åker mamma och pappa till mormor och morfar, och lämnar mig och Niklas ensamma i stora staden.
Det går nog bra.
Inte för att vi kommer träffas speciellt mycket, vi går ju på shift här hemma. Jag kommer hem lagom till han börjar jobba och han kommer hem när jag har gått och lagt mig.

Jag ska beställa grejer till nyår idag också!
Alltså, jag ska beställa maten idag.
Alla grejer är fixade sen flera veckor tillbaka.

Men nu ska jg få upp min kära bror så vi kommer iväg innan han börjar jobba!


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0