Alla Åker Härifrån!

Blir ni förvånade när jag säger att jag ska bli lämnad kvar igen?
Den här gången är det på ännu närmare håll än förut faktiskt.
Fast som alltid är det ju blandade känslor.
Niklas har kommit in på grundutbildningen till försvaret (eller nåt) i Boden, så han försvinner från oss i slutet av april.
Ännu en anledning till att jag vill att praktiken ska vara slut! Jag jobbar morgon och dagtid, han jobbar eftermiddag och kväll, så vi ses ju aldrig nu för tiden.
Fast han vill det här så himla mycket så jag är ju helt i extas för hans skull.
Men i min mening så räcker det med att vara soldat här i Sverige.
Ska han sätta av till Irak eller nåt annat kaosland så tänker jag protestera med all min makt!

Jag ska inte ha min bror på andra sidan jorden mitt i krigslinjen!
Där med basta!

Men så länge han stannar i Sverige och får permision lite då och då så får han vara med i försvaret hur mycket han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0