Att Åka Runt I Stockholm Verkar Vara Det Enda Jag Gör På Helgerna

Ja, jag tycker faktiskt att ni alla förtjänar utskällningen nedan.
Faktiskt.
Men nu går vi vidare i programmet.
I fredags så hade jag praktik mellan 7 och halv fyra som vanligt och sen åkte jag till Kalle.
Stackars pöjken är så stressad av att livet går på så han mår lite dåligt.
Jag tyckte synd om honom så jag bestämmde mig för att ta med mig lite saker från personalplåten hela långa vägen hem till honom, och underligt nog klarade de resan utan att bli mosade.
Vi var ensamma hemma så vi lagade lite middag och åt framför TV:n, kollade på lite film och sen somnade vi båda ganska tidigt (till Kalles stora förtret).
Vi låg länge kvar i sängen och bara mös (säger man så?? Myste låter ju lite fel...???) fram till typ 12 och sen var vi båda så hungriga så vi var nästan arga.
Resten av eftermiddagen spenderades som vanilgt med våra fina hemmafruar på Wisteria Lane i sängen med popcorn.

Sen var det dags att åka hem för Johanna har fyllt 20 så the family var bjudna på middag.
Riktigt gott och riktigt roligt var det, och Uncas var ovanligt förtjust i mig, tror att det avr för att mina fötter luktade Tammy, Siri och Tiger.

Idag har jag äntligen fått ta allt i min egen takt och bara vilat ut mig, och det är så jag har planerat att fortsätta dagen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0