I'd Jump Infront Of A Train For You

Utöver det faktum att jag nästan dog så har dagen varit extremt lång och tråkig, men otroligt nog har jag fått mycket beröm idag, och det är konstigt.
Jag brukar inte få beröm när jag är tjurig och uttråkad.
Men men, så det kan gå.

Alla hjärtans dag är färdigplanerad nu, nu ska den bara utföras.
Och jag längtar faktiskt.
Men först ska helgen genomlevas, och det vet jag inte hur det kommer gå.
Ska ju till Märsta på tvådagarsfest på fredag och kl 1 på söndag ska jag vara pigg och fräsch hemma hos farmor och farfar för att ha födelsedagsfirande med släkten.
Plus att jag sen ska hem och förbereda för the big day på måndag och göra lite matlådor.
Jag kommer somna före 8 på söndag kväll.
Men jag tror att det kommer bli en riktigt rolig helg.
Men nästa helg ska jag fanimig inte göra mer än absolut nödvändigt, för jag känner att jag behöver lite återhämtningstid snart.
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0