If Perfect's What Your Searching For Then Just Stay The Same

Jag måste säga att den här helgen har varit riktigt bra, fast jag har inte fått den vila jag behöver egentligen, men jag antar att jag får stå och gäspa hela dagen imorgon.
Att helgen avslutas med att man är bakis är väl kanske inte det bästa, men det är ju ett tecken på att man har haft roligt, kanske nästan lite för roligt.
Det är nästan så att jag är nervös för nästa helg då det är tvådagarsfest, kommer jag överleva?
Och framförallt: kommer jag överleva nu när inte Kalle kommer vara där och ta hand om mig???

Nu ska jag skriva sådär kryptiskt som jag hatar när andra gör, för man fattar ingenting. Men jag måste lixom skriva ner det så att jag själv kommer ihåg det längre fram.

Jag har gjort lite nya gejer, saker som jag faktiskt inte trodde att jag skulle göra även fast jag gång på gång lovat.
Så jag känner mig ganska modig faktiskt.
Det gör jag, lite modig och lite upplyft av att äntligen tagit steget ut i det okända.
Haha.
Ja, nu får ni vara så nyfikna ni vill, men det är så mycket jag skriver ner här, för det räcker för att jag ska förstå vad det handlar om.

Nu ska jag äta tårta innan jag ska gå och lägga mig.
Det blir tidig kväll ikväll eftersom det inte blev många timmars sömn inatt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Helgen? XD

2011-02-07 @ 20:37:48
Postat av: Anonym

Vem är Helgen? XD

2011-02-07 @ 20:39:07
Postat av: mall <3

åh hihi! min och daniels låt^^

Men jasså......så vad har du gjort för modigt nu då? :D

2011-02-08 @ 08:44:35
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0