JAG DOG NÄSTAN IDAG!

Ja det är sant!
Jag var nära att bli totalt krossdödad!
Jag skulle ställa upp en sak på en hylla som är jättehögt upp på praktiken idag. Jag har gjort samma sak hur många gånger som helst, men idag gick nånting fel.
Jag ser hur lådan bredvid den jag försöker ställa upp börjar röra på sig, och tänker att jag bara kommit åt den så den börjat ramla ner, men inte då. För sekunden efter följer hela hylla efter.
En hylla enbart gjort av tjocka järnrör.
Med massa tunga grejer på + tre stora degkrokar som väger långt över fem kilo styck.
Allt detta kommer emot mig i slow motion, och jag bara står och stirrar som ett fån med två stora plastlådor i händerna.
Och vet ni vad jag tänker???
Inte något så självklart som "Okej Susanna, du kanske borde flytta på dig innan du först blir spetsad av en degkrok och sen får en hylla på +20 kilo på dig" utan jag tänker "fan, det där kommer låta jättehögt när det ralmlar ner på alla plåtar och bunkar som står under".
Ibland är jag en total schmuck.
IDIOT!
I sista sekunden vaknade jag till liv igen och han precis hoppa bakåt innan hela skiten åker ner i golvet och hela personalen kommer springande för att se vad det var som hände.
Och jag står fortfarande som ett fån med två plastlådor i händerna.
...
När vi senare undersöker hyllan lite närmare ser vi att skiten bara är fastsatt i konsollerna med dubbelhäftande tejp som är sen länge utgången.
Det är itne bara jag som är en idiot, den som satte upp hyllorna i disken var inget smartskaft heller direkt.

Kommentarer
Postat av: emma :]

TACK OCH LOV ATT DU LEVER!

2011-02-10 @ 13:11:53
URL: http://tarrytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0