Knaprar Piller

Jag har gått lite som på moln sen igår, men jag vet faktiskt inte varför.
Vi gjorde inget speciellt igår, låg i sängen och pratade, duschade tillsammans, satt i soffan med varsin klubba och kollade på lite klipp på datan.
Jag vet inte varför jag blev så upplyft av de få timmar vi var tillsammans igår, men trots att de var så vanliga så var de fantastiska.
Ibland känner jag att jag är lite konstig.

Somnade framför Danska Hollywoodfruar igår och vaknade vid tretiden av att jag var kissnödig.
Jag låg och tänkte ettt tag på ifall jag skulle hålla mig tills jag skulle upp eller om jag skulle gå då.
Jag kom fram till att ifall jag gick direkt där och då, så skulle jag kunna gå på toa hos läkaren då jag hållit mig i mer än 4 timmar. För ska man göra urinvägsinfektionstest ska man helst ha hållit sig i minst fyra timmar.
Sagt och gjort.
Men tror ni inte att jag höll på att kissa på mig hela morgonen?
Jo för jag går alltid på toa direkt när jag vaknar, och att bryta den vanan spädde nog bara på känslan av att jag höll på att kissa på mig.
Så tro det eller ej, men det var en lättnad när jag väl kom till Gullmars och fick kissa.
Och jag fick min medicin utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0