Kontrollbehovet Lyser Igenom

Sitter här och planerar inför alla hjärtans dag.
Jag har tagit över planeringen helt och hållet, för Kalle är inte så duktig på romantiska grejer, och om vi ska lyckas komma överrens om något så kommer alla hjärtans dag hinna passera med flera veckor.
Därför har jag tagit över hela grejen, så han bara får slappna av och hänga med på de överraskningar jag planerar.
Om allt går i lås som jag vill kommer det bli perfekt, men jag tvivlar på att det kommer glra det, för kvällen kommer innehålla många steg som ska klicka och jag måste hitta allt jag behöver + fixa färg till skrivaren och få den att fungera....jag har mycket att göra på kort tid alltså, men en ordentlig spellista har jag iaf fått till, så det blir det första att bocka av på listan.

Helt ärligt så tycker jag nog att det är ganska kul att planera såna här saker, även om jag blir irriterad på Kalles ointresse.

Such is life.
Puss.


Från vår lilla date i lördags. (ett tips, säg aldrig åt Kalle att se glad ut när du ska ta en blid på honom, han gör tvärt emot)

Tycker att Tammy förtjänar att vara med på en bild också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0