Nu Ska Jag Klargöra En Sak För Er

Alla frågar mig hela tiden hur jag kan vara så säker på vad jag vill, och om jag inte är rädd att jag kommer tröttna på att vara kock.
SJÄLVKLART kommer jag tröttna så småningom, personligen tycker jag att man är ganska konstig om man inte byter riktning nån gång i livet, gör en totalsväng in på något annat, det är bara hälsosamt.
Men än så länge vet jag att det är det här jag vill hålla på med, och för att hålla intresset vid liv, så tar jag inte med mig arbetet hem och utnyttjar det till max och låter hela mitt liv kretsa runt det, för jag vet att mitt intresse är svårt att hålla och att jag tröttnar på saker.
Så därför lagar jag sällan mat hemma, och jag söker inte aktivt extrajobb och jag tittar bara på om vi är några som ska ha middag tillsammans.
Det kan uppfattas som arrogant men det skiter jag i.
Dessutom blir jag bara irriterad när jag lagar mat med folk utan den utbildning jag har i bakfickan för ni gör så jäkla mycket fel hela tiden!
Så vill ni hålla mig på bra humör: tjata inte om att jag som är kocken ju ska laga mat.
Glöm det.
Jag vill hålla mitt intresse för matlagning vid liv i så många år som möjligt, och eftersom jag har haft intresset i jäkligt många år redan nu, så skulle det inte förvåna mig om det inom bara några korta år börjar trappas ner.
Så låt mig ta hand om min framtid och laga er jäkla mat själva.

Kommentarer
Postat av: mall<3

suss då, inte bli sur på de som "gör fel"..Du kommer förhoppningsvis inte dö av de små misstag de gör :)

Du får titta bort under själva tillagningen helt enkelt! :D yiho :)

2011-02-21 @ 17:29:24
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0