Fortsättning Följer

Söndagen då.
Ja, tågresan bort från Märsta blev riktigt angenäm i sällskap av Malin och Daniel så det tog inte så himla lång tid att åka från Märsta till Skarpnäck.
När jag väl kom till Skarpnäck tog det en hel evighet innan jag kom fram till farmor och farfar, jäklar vad vägen har växt sen vi flyttade därifrån, eller också är det bara jag som glömthur långt det egentligen är att gå.
Ja för ni förstår, farmor och farfar bor i samma lägenhet som jag växte upp i och bodde i mina fem första levnadsår.
Det är ganska kul faktiskt att ha kvar sitt barndomshem utan att faktiskt bo där.
Some n plats man kan återvända till och uppleva lite minnen från forna år.

Nu ska jag duscha och sen åka och handla, så updaten fortsätter om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0