Vägar På Vift

Jag hade glömt att det faktiskt är folk som läser min blogg och tycker att det är intressant att läsa om mitt liv, så därför har bloggen itne varit prio ett den senaste tiden.
Eller ja, den har väl aldrig varit prio ett kanske...men det var inte det som var min poäng.
Jag tänkte att jag skulle uppdatera er angående helgen och alla hjärtans dag, men vi delar upp det i två inlägg, för jag vet ju själv hur segt det är att sitta och läsa ett flera meter långt inlägg, så därför gör vi några mindre av det.

Jag har för mig att jag redan berättat om fredagen så det hoppar vi.
Eftersom jag gick och la mig så tidigt i fredags så vaknade jag relativt tidigt också. Efter frukost och att alla hade åkt var det bara jag, Malin och Daniel kvar.
Vi såg på Despicalbe Me, helt underbar film!
"It's so fluffy I'm gonna die!!!"

Daniel var ute och hoppade runt näst intill naken i snös ett tag och sen ägnade vi ett antal timmar åt att glo på How I met your mother.
Vid sex eller sju nångång mötte vi upp Marie, Tommy och Niklas och köpte pizza.
Tiden gick och det kom lite mer folk.
Allt som allt blev lördagen mycket bättre än fredagen.

Känner ni igen det där bordet?


Hihi jag lyckas ju fånga allas bästa sidor på bild!




Här under kommer de riktiga genibilderna!



Haha ja vad kan man säga? Fotograf kanske är en alternativ karriär för mig??




Och på något sätt hamnade vi allesammansa på köksgolvet som vanligt framåt småtimmarna.

Det var ett relativt piggt gäng som rörde sig mot tåget hem på söndagsförmiddagen.

Men mer om sändagen kommer i nästa inlägg.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mall<3

Genibilder var det ja! xD

2011-02-19 @ 20:54:55
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0