Åldersnoja

Kalle är en tupp.
Jag är en apa.
Kalle är ung.
Jag är gammal.
Hur kan en ungtupp hamna med en gammal apa???










Ja, som ni kanske förstår så syftar djuren vi karaktäriserar de kinesiska stjärntecknena.
Jag är född i apans år, och Kalle i tuppens.
Jag kom faktiskt på idag (believe it or not, inte förräns nu!) att jag fyller 19 iår.
Vilken ångest!
Jag som hade ångest över att fylla 18, 19 är ju ännu värre!
Det följer inte ens någon fördel med det!
Man blir bara gammal.
Och lilla Kalle, ja han är fortfarande kvar på 17.
Fattar ni hur gammal jag är?!
Iof så fyller han 18 långt innan jag fyller 19, men that's not the point.

JAG ÄR GAMMAL!

Kommentarer
Postat av: mall

suss då^^ Man får faktiskt beställa sotare när man är 19! :D

2011-01-25 @ 17:11:13
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: emma :]

om du är gammal, vad är inte jag då?!



och hallå. jag vet att jag fortfarande kan prata med er! men eftersom jag vet hur ni (du framförallt) kommer att reagera (dåligt) så.. vill jag nog hellre ta det face till face. :d

2011-01-25 @ 18:17:58
URL: http://tarrytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0