Dumma Mig

Jag har valt helt fel yrke.
Jag hatar att gå upp på morgonen, och jag avskyr att jobba kväll.
Jag vill vara en typisk 9-5 arbetare.
Impossible, I know, men drömma kan man väl få göra?
Nej, lunchresturanger is the shit.

Jag tror det faktum att klockan ringer 5 på morgonen är det som får mig att se med sån...inte avsky, det känns lite för magstarkt, men nåt åt den känslan, när jag tänker på att gå till praktiken.
Det är inget fel på de som jobbar, och dagarna (de två jag faktiskt varit där) går fort, så det är inget fel på jobbet även fast konditori int eär min grej, men endå ser jag verkligen itne fram emot det.
Fan va jag ska vara motsträvig till allt nytt!
Grow up måste jag faktiskt säga till mig själv.

Ha!
Efter den här lilla utskällningen av mig själv så måste jag säga att jag känner mig lite bättre till mods!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0