Here We Go

Okej, nu har jag lagt in lite bilder, så nu kan jag kanske lyckas åstadkomma nåt som ska likna ett inlägg.

Vi kör i kronologisk ordning, så får vi se om det blir ett inlägg för varje dag, eller ett låååångt.
Nyår.
Där har vi starten.
Karl banan och jag åt en stadig middag för att ladda upp inför en lång kväll - Pizza. Resterna tog vi med oss och jag varnade honom att ifall han åt upp min pizza så skulle jag slå honom.
Han sålde den.
Utan att ta betalt.
Meeeen hur som. Vi åkte till Markus i Märsta och där var det vanliga gänget ++. Dans, spel, musik, skratt prat och massor med skoj hade vi innan vi gick ut vid tovlslaget, drack champagne, smällde rakterer på varandra, tappade bort glas i snödrivorna och blev helt genomblöta av snön.
Sen gick vi in och fortsatte med ovanstående till ungefär halv fem.






Det var några av de bra bilderna.
Här kommer bilder tagna av moi! Eller iaf med min kamera.





Det må vara riktigt kassa bilder, men det är ju iaf lite liv och rörelse i dem!

Det var mitt nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0