I’m Crazy, But You Like It Loca, Loca, Loca

Ja, det är en av mina nyare favoriter och den spelas näst intill konstant på spotify här hemma.
Fast jag måste nästan erkänna att Shakiras låtar är något enformiga.
Jag menar: Loca, loca och Waka waka?
Hon har iaf samma koncept.
Och då märker man ju direkt att det är en Shakiralåt.
Jag måste erkänna att jag nog alltid har gillat hennes låtar, men de här senaste faller mig precis i smak.
Waka waka är en jättebra mood låt. Man blir glas av den och den är super på fest.
Loca är lite mer mystisk och man lyssnar faktiskt på vad hon sjunger för att få reda på mer.

Sånt gillar jag.
Själva låten är inte särkilt djup i sig, men den väcker intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0