Jag Ska Bättra Mig

FÖRLÅT EMMA!!!
Jag vet att jag lovade att blogga mer, men jag har faktiskt inte alls haft bloggen i huvudet alls i helgen.
Sorry för det!

I fredags var min sista dag på Östermalm för den här gången, men jag är tillbaka där om två veckor igen.
Tycker att det är ganska skönt att få byta ställe, inte för att jag vantrivs, utan för att tiden går fortare när man får ltie omväxling.
Nu ska jag till söder, ska bli spännande om jag hittar dit, eller om jag kommer komma försent första dagen där.
Jag har iaf kollat hur jag ska åka, och restiden har reducerats ner betydligt, så nu kanske jag får sova några minuter till på morgonen.

I fredags tog jag hem lite smakprover till mamma och pappa från personalplåten innan jag rushade iväg hem till Kalle. Sent på kvällen fick jag ett sms från pappa där det stod att de tyckte att sakerna jag tagit hem var gudomligt goda.
Jag har aldrig smakat dem, för jag är ju inte så stort fan av choklad och bakelser, men det var ju kul att de tyckte om dem.

Jag tänkte att vi skulle ha en lång mysig kväll, jag och Kalle, men jag däckade fem minuter in i filmen vi såg på och sen sov jag som en stock.
De här med att gå upp före tuppen är helt enkelt inte min grej. Tur att jag itne ska jobba på ett sånt ställe i framtiden!
Lördagen låg vi faktiskt mest i sängen och pratade och tittade på Desperate Housewives. Ganksa skönt att bara få ta det lugnt efter att ha varit sjuk i en vecka och sen jobbat och slitit i en vecka.
Lördagskvällen blev lite längre än frdagskvällen, och jag höll mig faktikst vaken till långt efter midnatt.
Idag har vi inte heller gjort så mycket, pratat, myst och uppskattat varandras sällskap.

Nu är jag hemma och ska snart gå och titta på solsidan, innan det börjar bli dags att tänka på refrängen.

Kommentarer
Postat av: emma :]

:3

2011-01-24 @ 11:23:30
URL: http://tarrytown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0