Jäklar Vad Vi Irrade Runt

Nu tar vi fredagen då.
Jag mötte upp Manda och Emma Vid 8 och så gick vi till Hellströms och tärffade bland annat Malin och Daniel. Efter ett par glas där drog vi till Patricks, Emmas favoritställe, och eftersom det var hennes kväll kunde vi ju inte säga nej.



Där blev det såna här drinkar innan vi än en gång drog vidare.
Mango bar eller Privilege, who cares. Det blev en drink där och sen gick vi för det var så jäkla kasst ställe.
Vi slutade på bryggan as usual, eftersom det var schlagerkväll.




Sen blev det Burger King vid tretiden och sen satte i Emma i en taxi hem och jag släpade med mig Manda hem till mig.

Thats our night.
Kul hade vi!

Kommentarer
Postat av: Miranda

åkte inte emma till gullmars och tog bussen därifrån...?

2011-01-10 @ 22:26:11
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: Miranda

och väldigt sexiga bilder btw ;)

2011-01-10 @ 22:26:42
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: Anonym

seriöst. bilder. bort. nu!

2011-01-10 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0