Livet På Landet

De senaste dagarna har spenderats mestadels i Kalles säng. Rätt skönt att vara helt oberoende av rum och tid i några dagar, men nu ringer verklighetsklockan igen.
Det var bara att sätta sig på tåget hem med Daniel och Markus för att ringa till praktiken och presentera mig.
Jag visste att jag skulle behöva börja 7 varje morgon, så det kom inte som någon överraskning, men jag var ganska så säker på att jag bara skulle behöva åka till söder.
Men nu visar det sig att de två första veckorna jobbar jag på östermalm, så det blir tidiga mornar för mig de närmaste månaderna.
Jaja.
I will survive.

Imorgon ska jag göra ultraljud på mina njurar.
Intressant.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0