Massa Massa

Idag var det riktigt segt att gå upp, men när jag väl kom in i värmen på jobbet så vaknade man till lite. Vi var bara tre som jobbade i tillverkningen idag, så det har varit en lugn start på veckan, och det var faktiskt ganska skönt.
Kalle ska komma hit efter som boxning, men eftersom jag går och lägger mig sådär ganska jättetidigt nu för tiden så lär jag ha somnat innan han kommer hit.

Fikade ju med Manda igår, och det var supermysigt att sitta på ett cafè och dricka te i ett par timmar och catcha up om det senaste.
Eller ja, inte så mycket att catcha up om eftersom båda våra liv är ganska så händelselösa.
När vi inte jobbar så sover vi.
Det är så våra liv ser ut.
Meeen man ska väl inte klaga, det är faktiskt ganska roligt på praktiken, och hellre 8 timmar jobb om dagen än 8 timmar skola.

Nämnde jag förresten att vi såg Nemo igår?
Det gjorde vi.
Och båda två satt och gapade som guldfiskar när han gick förbi.
Tur att han inte såg oss.
Haha, lite töntiga är vi nog allt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0