My Girls!


Ikväll ska jag träffa Manda och Emma, och jag känner på mig att det kommer bli en hel del klagande eftersom vi alla har saker som står oss nära hjärtat att klaga på just nu.
Vi är nog lite småförbannade alla tre.
Men det är därför det är så skönt att träffas, för de förstår alltid mig, och vänder det aldrig till att det är mitt fel när det inte är det. Och jag mår bra av att hjälpa dem med det som tynger deras sinnen, så jag tror att vi kommer komma hem med lättade hjärtan ikväll.
Det är även vår hejdå kväll för Emma, för på måndag åker hon till England, och ska bo i samma rum som jag bodde i i 7 veckor.
Jag tror, eller vet snarare, att vi kommer få en toppenkväll!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Miranda

AAAWW!! Vi kommer få toppendundermegakul ikväll... efter allt klagande ;)

2011-01-07 @ 16:43:41
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com
Postat av: emma :]

<3 !

2011-01-07 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0