Ska Jag Verkligen Orka Uppdatera?

Satt och halvsov på tunnelbanan imorse när jag hör låååångt bortifrån "nästa Skärholmen".
Jag vaknar upp ur min dvala och tänker panikartat "hur fan hamnade jag på tåget till Skärholmen? Jag måste ha bytt perong och gått på tåget åt motsatt håll än vad jag skulle helt omedvetet!". Efter kanske två sekunder sa de i högtalarna att vi var in T-centralen, inte Skärholmen. Då kunde jag slappna av igen, och konstatera att jag  inte hade varit i koma och gjort nåt jag inte minns.
Idag är även första gången jag har fått en brännblåsa på vristen, ni vet, där skinnet är jättetunt. Det sved lite.
I will survive.
Och det var så jäkla skönt att få sluta medans det förtfarande var ljust ute!
Har ju inte varit ute i dagsljus sen förra tisdagen, om ens då...
Det kändes som om jag hade så mycket mer fritid då, och som att dagen inte var slut, även fast jag bara slutade en halvtimme tidigare.
Men i vanliga fall går jag hemifrån när det är mörkt, och kommer hem när det är mörkt, och man blir så konstig av det tycker jag.

Jag läste på aftonbladet att det har varit ytterligare en massdöd med massa djur. Jag tycker dessa oförklarliga massdödar är ganska obehagliga...

Och har ni hört det senaste, alla ni famouse bloggare, grönt te kan skapa leversjukdomar!
Lika bra att ni slutar med det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0